luni, 7 iunie 2010

Primul meu vernisaj

M-am tot laudat ca am participat cu o lucrare la prima mea expozitie (ever! :D) si n-am venit cu nici o dovada. Ei bine, for the less creduluous ones (:)) ), iata dovada:



Da, da, vedeti bine, e si numele meu acolo! :D (afisul e pentru cea de-a doua expozitie a lucrarilor - daca ajungeti prin Suceava saptamana asta, you're more than welcome to come take a look).
Desi nu sunt foarte multumita de lucrare (pentru ca am facut-o in mare graba si n-am avut prea mult timp sa reflect upon it, and also `cause I'm a rookie and I've got ple-he-henty of stuff to learn si pentru ca oricum, orice as face, oricat de bine, a doua zi n-o sa-mi mai placa), I AM proud of everyone's work si am sa postez si niste poze de la prima expozitie, fara sa va zic, insa, care dintre lucrari imi apartine >:). Daca vi se par cunoscute unele dintre ele, aflati ca sunt, de fapt, interpretari dupa mari lucrari ale clasicilor.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu