duminică, 25 iulie 2010

Amazing 3D Street Art

În fiecare zi parcurg mai în pripă sau mai pe îndelete, în funcție de cum îmi permite timpul și de cheful pe care-l am, și câteva dintre blogurile de modă sau lifestyle cu care mă identific cât de cât. Pentru că, cel puțin pentru mine, sunt o sursă bogată de inspirație. Găsesc acolo nu numai informații despre ultimele direcții în modă (nu sunt avidă după modă, dar, de ce să nu recunosc, imi place să fiu în temă, mai ales pentru că mă regăsesc mult mai ușor în tendințele din afară decât în cele de la noi; drept dovadă, multe din hainele pe care le am sunt luate de la raioanele pentru bărbați :)) iar pe restul tot îmi vine să le modific. But for some reason I never do) ci și despre expoziții de pictură, sculptură, fotografie samd, newcomer artists, advertising și, în general, lucruri interesante legate de artă în cel mai larg sens al ei. În fine, pe unul din blogurile de care vă vorbeam, am găsit câteva poze de la Pasadena Chalk Festival: desene cu creta pe asfalt, realizate, zic eu, destul de mișto. Mai jos aveți o mostră:


(via bravegrrl.blogspot.com/)

Am vrut să văd mai multe lucrări ale artistului și, tot căutând pe net, am dat peste ceva mult mai interesant. Se numește artă stradală 3d și constă în realizarea pe asfalt(sau pe orice alt tip de suprafață) a unor desene care, privite dintr-un anumit unghi, creează iluzia unei imagini 3d. Pe mine una m-au lăsat cu gura căscată, mai ales că pentru unele s-a folosit numai cretă. Tipul acesta de artă e folosit nu numai pentru amuzamentul trecătorilor ci, uneori, și ca modalitate de promovare. And check this one out:D :

Microsoft, X-Games, Gears of War


(www.kurtwenner.com)

Tare mi-ar plăcea să văd astfel de desene și pe străzile de la noi. N-ar fi rău să putem aduce un astfel de artist pentru următorul festival de artă stradală :D Sau, cine știe, poate există si artiști autohtoni. Dar! Vorba lungă, sărăcia omului. Vă las sa căscați și voi ochii la câteva dintre (zic eu) cele mai reușite lucrări realizate de Julian Beever, Edgar Mueller, Kurt Wenner și Manfred Stadder.

Julian Beever








(http://users.skynet.be/J.Beever/)


Edgar Mueller




(www.metanamorph.com)


Kurt Wenner






(www.kurtwenner.com)


Manfred Stader


(http://www.3d-street-art.com/)

Pretty impressive stuff, huh?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu