sâmbătă, 6 martie 2010

I love cubism!

Ca sa nu las ultima postare sa`mi strice imaginea de om serios (haha), m`am gandit sa pun cateva din lucrarile lui Picasso care imi plac mie in mod deosebit. I absolutely adore his work! And I mean it, I'm not just saying that because everyone does it (well almost everyone anyway). So far, he is my all time favourite painter (along with Modigliani). I can always find meaning in his art. And I rarely find meaning in anything these days (lack of sleep probably :)). The shapes, the colors, everything is in perfect tune. So here goes:










(taken from www.artst.org)

Si pentru ca sunt atat de multe lucrari care merita sa fie postate alaturi de cele de mai sus, am sa reiau tema ori de cate ori va fi nevoie, astfel incat sa nu am eu impresia ca las deoparte important works.

2 comentarii:

  1. superbe!primul si al doilea imi plac in mod deosebit. u should put the names aswell;)

    RăspundețiȘtergere
  2. m`am gandit si eu sa fac asta, dar imi era prea lene :)) am sa editez postarea mai tarziu

    RăspundețiȘtergere