luni, 1 martie 2010

Ma chinui de vreo jumate de ora sa`mi aleg un titlu de blog si o imagine care sa fie cat de cat reprezentative. De la Clara in Wonderland, care, am descoperit intre timp, nu e foarte original, variante asemanatoare gasindu`se cu zecile pe net, am trecut la Ieriul de maine, pentru ca de! actualitatea e azi, de aici la Clara ca buna ziua (pentru ca`mi place numele meu), iar acum ma gandesc sa`l numesc Le Blog de Clara. Si spunand asta, intervine o alta problema: in ce limba scriu? :)) Pana acum a mers bine cu romana..dar cu engleza ce fac? Si franceza! Desi nu stiu o boaba, sa am un titlu de blog pe franceza e tres chic, n`est ce pas? :))

Pana una alta, se pare ca blogul va fi unul "trilingv" :)). Si pentru ca planul meu pentru blog e deocamdata unul inexistent, I`ll just have to sleep on it and perhaps come up with better ideas tomorrow.

Cred ca titlul va ramane pana la urma, simplu Blogul Clarei. Thank you Helenz for the pretty pictures you shared, one of them found its place on my lil` blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu